Ця сторінка доступна тільки для обраних

3    ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО МОНТАЖУ ПОВІТРЯНИХ СТРІЛОК

3.1  Повітряні стрілки вмонтовуються на звичайних і перехресних стрілочних переводах, на глухих пересіченнях колій і можуть бути фіксованими і нефіксованими.

3.2  Повітряні стрілки повинні забезпечувати плавний, без ударів та іскрінь, перехід полоза струмоприймача з контактних проводів однієї колії (з’їзду) на контактні проводи іншого, вільне взаємне переміщення контактних проводів, що утворюють повітряну стрілку, і мінімальне взаємне вертикальне переміщення контактних проводів у зоні підхоплення полозом струмоприймача проводу колії, яка примикає.

3.3  Повітряні  стрілки звичайними перехресними стрілочними переводами та над глухими схрещеннями колій повинні бути фіксованими із забезпеченням можливості взаємних поздовжніх переміщень контактних проводів. На другорядних коліях допускається застосовувати нефіксовані повітряні стрілки.

3.4  На повітряних стрілках контактні проводи головних колій або колій переважного напрямку руху поїздів повинні бути розташовані знизу.

3.5  Перетинання контактних проводів, що утворюють повітряну стрілку при звичайному стрілочному переводі, повинне відстояти від осей прямої колії та колії, що примикає, на 360-400 мм і перебувати в тому місці, де відстань між внутрішніми гранями головок з’єднувальних рейок становить 730-800 мм (рис.3.1).

Рис. 3.1 Схема фіксованої повітряної стрілки при звичайному стрілочному переводі:

1 – зона проходу полоза струмоприймача під неробочою віткою контактного проводу; 2 – неробоча вітка контактного проводу; З – електричні з’єднувачі; 4 – область розташування фіксуючого пристрою; 5 – зона підхоплення полозом струмоприймача контактних проводів; 6 – контактний провід прямої колії; 7 – контактний провід колії, що примикає, (з’їзду); 8 – хрестовина; 9 – місце перетинання контактних проводів.

Розміри в мм, розміри в м  зазначені на рисунку

3.6    При перехресному стрілочному переводі контактні проводи колій, які перетинаються, повинні мати подвійне (ромбовидне) перетинання в тім місці, де відстань між внутрішніми гранями головок з’єднувальних рейок становить 730-800 мм (рис. 3.2, а). Допускається одинарне перетинання контактних проводів над центром пересічення вісей колій.

 3.7   При глухому пересіченні колій контактні проводи розташовують над центром перетинання осей колій (рис. 3.2, б).

3.8 Зона підхоплення полозом струмоприймача контактних проводів колії, яка примикає або перетинає, і зона проходу полоза струмоприймача електрорухомого складу під неробочими вітками контактних проводів повинні розташовуватися на відстані 630-1100 мм від вісі колії.

3.9     Для одночасного підйому контактних проводів обох колій у місці їхнього перетинання встановлюють обмежувальні накладки довжиною 1,5 м при марці хрестовини 1/9 і крутіше, 1,7 м – при марці хрестовини 1/11 і 2,0 м – при марці хрестовини 1/18 і плавніше. Відстань між обмежувальною накладкою і контактним проводом, на якому вона встановлена, повинна бути 13-15 мм.

Рис. 3.2 а, б Схеми повітряної стрілки:

а – при перехресному стрілочному переводі; б – при глухому пересіченні колій 1 – контактні проводи пересічних колій; 2 – електричні з’єднувачі; 3 – зона підхоплення полозом струмоприймача контактних проводів;  4 – місце перетинання контактних проводів; 5 – фіксуючий пристрій. Розміри в мм, розміри в м зазначені на рисунку

Рис. 3.3 а, б Положення обмежувальної накладки при середньорічній температурі повітря:

а – при перетинанні одинарних контактних проводів; б – при перетинанні одинарного проводу з подвійним; 1 – контактний провід прямої колії; 2 – контактний провід колії, що примикає, (з’їзду); 3 – обмежувальна накладка; l – довжина обмежувальної накладки