
Рис. 3.6 Області встановлення ковзних струн на повітряних стрілках напівкомпенсованої підвіски залежно від відстані h між несучим тросом і контактним проводом і відстані L від повітряної стрілки до жорсткої або середньої анкеровки контактного проводу
Якщо відстань між струнами із двох сторін перетинання перевищує припустимий міжструновий проліт, обмежувальні накладки на перетинанні необхідно підвісити на додаткові, відповідно подвійні вертикальні або ковзні струни.
Замість ковзних струн можуть застосовуватися пристрої одночасного підіймання контактних проводів повітряної стрілки, перехресні гнучкі струни і тверді розпірки. Застосування ресорних струн на повітряних стрілках не допускається.
3.11 У зоні підхоплення полозом струмоприймача контактні проводи повинні перебувати по висоті на одному рівні. При швидкості руху поїздів більше 70 км/год контактні проводи колії, що примикає, (з’їзду) повинні бути в зоні підхоплення на 20 – 40 мм вище контактних проводів головної колії.
3.12 Між точкою перетинання контактних проводів і струнами, розташованими за зоною підхоплення, встановлення затискачів на контактних проводах, крім кріплення обмежувальної накладки, не допускається.
3.13 Неробочі вітки контактних проводів, де вони входять у зону проходу полоза струмоприймача, повинні бути закріплені на подвійних струнах струновими затискачами та розташовані на 150 мм вище робочого контактного проводу з допуском + 50 мм.
3.14 Несучі троси напівкомпенсованих підвісок над перетинанням контактних проводів повинні бути механічно з’єднані між собою болтовими затискачами. Допускається додаткове з’єднання несучих тросів над зоною підхоплення палозом струмоприймача контактних проводів, при цьому бічний кут нахилу підтримуючих струн не повинен перевищувати 20°.
Несучі троси компенсованих підвісок над перетинанням контактних проводів не повинні мати механічних з’єднань і доторкань один з одним у місці перетинання при температурних змінах.
3.15 При звичайному стрілочному переводі електричні з’єднувачі контактних підвісок на повітряних стрілках встановлюють на відстані 3-3,5 м від точки перетинання контактних проводів убік гостряка стрілочного переводу, а також на відстані 2-2,5 м від зони підхопленим убік хрестовини стрілочного переводу.
При перехресному стрілочному переводі та глухому пересіченні колій електричні з’єднувачі контактних підвісок розміщують по обидва боки повітряної стрілки на відстані 2-2,5 м від зони підхоплення убік хрестовин.