Ця сторінка доступна тільки для обраних

6.4.3. Підняти конструкцію і, повертаючи стрілу крана, опустити її на бровку земляного полотна, утримуючи від розвороту розчалками. Опускаючи гак крана, зробити розстроповку та від’єднати розчалки від конструкції. Перемістити стрілу для вивантаження наступної конструкції.

Примітки:

1. При розвантаженні опор і ригелів двома кранами автомотрис АГВ (АДМ) стропування роблять на відстані 2 – 2,5 м від кінців опори чи ригеля і роблять одночасний підйом, а потім розворот стріл кранів обох автомотрис і опускання на бровку земляного полотна. Кріплення розчалок не потрібно. Після зняття строп і приведення кранів у транспортне положення, механізми переміщуються до наступного місцяі розвантаження.

2. При розвантаженні опор і фундаментів із саморозвантажувальної платформи відкидається борт платформи, крайню опору закріплюють двома стропами під гаками тельферів, підйом і опускання на землю роблять одночасно двома тельферами, так щоб вантаж знаходився в горизонтальному положенні. Кріплення розчаллок не потрібно. Після зняття строп пересувають автомотрисуі з платформою до наступного місця і розвантаження.

7. Закінчення робіт

7.1. Зняти заземлювальні штанги – при роботі зі зняттям напруги і заземленням або від’єднати заземлювальну штангу від тягової рейки – при роботі без зняття напруги поблизу струмовідних частин, що знаходяться під напругою.

7.2. Зібрати матеріали, монтажні приладдя, інструмент, захисні засоби і завантажити їх на транспортний засіб.

7.3. Дати повідомлення енергодиспетчеру про закінчення робіт. При роботі на станції оформити запис у “Журналі огляду колій, стрілочних переводів, пристроїв СЦБ, зв’язку і контактної мережі“ ф. ДУ-46.

7.4. Привести механізми в транспортне положення і повернути їх з перегону на станцію примикання на правах господарчого поїзда порядком, встановленим Інструкцією з руху поїздів. При роботі з залізничним краном, у якого при розвороті стріли його кабіна стає негабаритної, зняти сигналістів, що огороджують місце роботи із сусідньої колії.

7.5. Повернутися на виробничу базу ЕЧ.

При роботі “з поля” механізми повертаються на виробничу базу ЭЧ своїм ходом по автомобільних шляхах.