Ця сторінка доступна тільки для обраних

Технологічна карта № 1.2.
НАВАНТАЖЕННЯ І РОЗВАНТАЖЕННЯ НА УЗБІЧЧЯ КОЛІЇ ФУНДАМЕНТІВ, АНКЕРІВ ТА ОПОР КРАНОМ ВТОМОТРИСИ З ПАРАЛЕЛЬНОЇ КОЛІЇ

1. Склад виконавців

Електромонтер 4 розряду ……. 1

Такелажник 4 розряду ……. 1

Стропальник 3 розряду ……. 1

2. Умови виконання робіт

Робота виконується:

2.1. Краном автомотриси; з перервою в русі поїздів по двох коліях, у „вікно” тривалістю не менше 1 год.; поблизу струмовідних частин, що знаходяться під напругою.

2.2. По наряду і за наказом енергодиспетчера, при роботі на станційних коліях – за узгодженням з черговим по станції, на перегоні та головних коліях станції, а також на ділянках обладнаних диспетчерською централізацією – з поїзним диспетчером.

3. Механізми, прилади, монтажні приладдя, інструмент, захисні засоби та сигнальні приладдя

Автомотриса з краном, од. ……. 1

Мотовоз або автомотриса, од. ……. 1

Платформа залізнична, од. ……. I

Прилад для перевірки товщини захисного шару бетону ИЗС-10Н, од. ……. 1

Мегомметр М1101 на 500 В, од. ……. 1

Строп тросовий, од. ……. 2

Рулетка, од. ……. 1

Метр складний, од. ……. 1

Сокира, од. ……. 1

Заземлююча штанга, од. ……. 1

Рукавички діелектричні, пара ……. 1

Каска захисна, од. ……. 3

Аптечка медична, компл. ……. 1

Жилет сигнальний, од. ……. 3

Сигнальні приладдя, компл.  ……. 1

“Вудка“ капронова …….2

4. Норма часу на одну конструкцію, люд. год.

Металева опора ……. 0,65

Залізобетонна опора ……. 0,70

Фундамент консольної опори або анкер ……. 0,55

Блок фундаменту для опори гнучкої поперечини ……. 0,82

5. Підготовчі роботи

5.1. Напередодні робіт передати заявку енергодиспетчеру на надання „вікна” у русі поїздів по обох коліях одночасно.

5.2. Одержати наряд на виконання робіт і цільовий інструктаж від особи, що видала його.

5.3. Підібрати конструкції по типах і пронумерувати їх відповідно до монтажного плану, оглянути і перевірити геометричні розміри, комплектність, якість виготовлення і відповідність технічним вимогам.

5.3.1.Перевірити у металевих опор:

  • наявність маркірування (умовної позначки типу і параметрів);
  • якість фарбування;
  • посадочні розміри під установку на анкерні болти фундаменту;
  • відсутність вигину і перекосу конструкції, як по всій довжині, так і окремих її елементів;
  • якість зварених швів (тріснуті шви не допускаються)

5.3.2. Перевірити у залізобетонних опор:

  • товщину захисного шару бетону приладом ИЗС-10Н;
  • величину опору між закладними деталями та арматурою опори мегомметром МС 1101 на 500 В;
  • відповідність установки закладних деталей в отвори опор згідно проекту;
  • відсутність подовжніх і поперечних тріщин, сколів з оголеною арматурою;
  • якість захисного покриття підземної частини опори.

Не допускаються до установки опори, що мають наступні дефекти:

  • іржаві плями на поверхні бетону;
  • поперечні тріщини;
  • відколи бетону з оголеною арматурою;
  • більше трьох поздовжніх тріщин в опорі або двох – в одному перерізі довжиною більше 2 м і шириною 0,1 мм;
  • вибої або відколи бетону глибиною більше 3 мм, розміром 100х100 мм при їх кількості більше 2-х на опору;
  • пористий бетон по лінії з’єднання напівформ;
  • відсутність ізолюючих елементів між закладними елементами та арматурою опори;
  • електричний опір ізолюючих елементів менше 1000 Ом;