Ця сторінка доступна тільки для обраних

Технологічна карта № 1.3.

МЕХАНІЗОВАНА РОЗРОБКА КОТЛОВАНУ

1. Склад виконавців

Електромеханік або електромонтер 6 розряду ……. 1

Електромонтер 4 розряду ……. 1

Електромонтер 3 розряду ……. 1

2. Умови виконання робіт

Робота виконується:

2.1. Котлованокопачем або бурильною установкою, на залізничному ходу – із заняттям колії чи перегону станції, у “вікно” для руху поїздів тривалістю не менше 1 години.

2.2. Багатоковшевим баром або бурильно-шнековою установкою, на автомобільному або тракторному ходу, при роботі “з поля” – без перерви в русі поїздів, з огородженням місця робіт переносним сигналом “С” (свисток) і видачею попереджень поїздам, що проходять по сусідній колії.

2.3. Без зняття напруги поблизу струмовідних частин, що перебувають під напругою, зі зняттям напруги і заземленням проводів та устаткування, якщо під час роботи деталі механізму можуть наблизитися до них на відстань менше 2 м.

2.4. За нарядом, з повідомленням енергодиспетчера про час, місце і характер  робіт або за нарядом та наказом енергодиспетчера зі зняттям напруги і заземленням  проводів та  устаткування, що знаходяться в зоні робіт.

2.5. При роботі на станційних коліях – за узгодженням з черговим по станції, на перегоні та головних коліях станції, а також на ділянках обладнаних диспетчерською централізацією – з поїзним диспетчером.

2.6. У присутності представника дистанції колії.

2.7. При наявності підземних комунікацій у місці робіт – у присутності представника організації-власника цих комунікацій або за її письмовим дозволом.

3. Механізми, прилади, монтажні приладдя, інструмент, захисні засоби і сигнальні приладдя

Котлованокопач вертикальний або бурильна установка на залізничному ходу (при роботі з колії у “вікно”), од. ……. 1

Бар багатоковшевий або бурильно-шнекова установка на тракторному або автомобільному ходу (при роботі “з поля”), од. ……. 1

Бульдозер (при необхідності) для вирівнювання площадки для установки механізму (при роботі “з поля”), од. ……. 1

Екскаватор одноковшевий зі зворотною лопатою (для котлованів під опори гнучких поперечин), од. …… 1

Щит інвентарний з рамними розпірками для кріплення котловану в слабких ґрунтах, компл ……. за кількстю котлованів

Щит для прикриття котловану або пристрій для його огородження (при установці конструкцій у котлован в наступну добу), компл ……. за кількістю котлованів

Лопата, од. ……. 3

Лом, од. ……. 1

Сокира, од. ……. 1

Рулетка, од. ……. 1

Рейка мірна 4 м, од. ……. 1

Заземлювальна штанга, од. ……. за кількості зазначеній у наряді

Рукавички діелектричні, пара ……. 1

Каска захисна, од. ……. 3

Аптечка медична, компл. ……. 1

Жилет сигнальний, од. ……. 3

Сигнальні приладдя, компл. ……. 1

Переносной сигнал “С” (при роботі “з поля”), од. ……. 1

Заземлювач інвентарний, компл. ……. 1

Переносні радіостанції, шт. ……. 1

4. Норма часу, люд. год

Для консольної опори або анкера ……. 3,25

Для опори гнучкої поперечини (з обсягом земляних робіт до 10 м3) ……. 6,60

На кожен наступний м3 ……. 0,35

Примітка: при кріпленні стінок котловану інвентарними щитами норми часу помножити на 1,25.

5. Підготовчі роботи і допуск до роботи

5.1. Завчасно, до початку робіт:

5.1.1. Погодити з дистанцією колії графік виконання робіт або дати не менше ніж за добу заявку на виділення свого представника.

5.1.2. При наявності підземних комунікацій у місці робіт одержати письмовий дозвіл на виконання робіт не менш, ніж за три доби повідомити про місце і час робіт із проханням виділити свого представника.

5.1.3. Зробити розбивку місць розробки котлованів. При заміні опор без перерозбивки прольотів нові опори встановлюють на відстані 1,5 – 3,0 м від існуючих з тим же габаритом.

Розташування опор повинне бути ув’язане з повітряними стрілками, штучними спорудами, переїздами, кюветами та іншими спорудами.

Розбивка котловану для анкера узгоджується, крім того, з положенням анкерної опори. Відстань від анкерної опори до анкера при типових відтяжках складає:

  • на насипу з габаритом 3,3 – 3,6 м – 8000±0200 мм
  • у виїмках з габаритом 4,9 м – 8000±0200 мм
  • у виїмках з габаритом 5,7 м – 8500±0200 мм
  • на нульових місцях – 8000±0200 мм
  • у міжколії (на станції) – 8500±0200 мм