В технологічних картах використовуються типові норми часу, а на роботи, що не охоплені типовими нормативними матеріалами, норми часу встановлені на підставі практичних і розрахунково-аналітичних даних. Надалі планується розробка технічно обґрунтованих норм часу на ці роботи.
При використанні для підйому на опору і до місця виконання робіт на висоті механізмів (телевишки, машини із шарнірною стрілою та ін.) замість когтей, лазів або приставних драбин, прийнятих у технологічній карті, норму часу множити на коефіцієнт 0,8.
Допускається суміщення виконання робіт з декількох технологічних карт з однаковими по складу і кваліфікації виконавцями та категоріями робіт у відношенні заходів безпеки. У цих випадках норму часу на виконання суміщеної роботи необхідно множити на коефіцієнт 0,8.
При проведенні ПР особлива увага повинна приділятись перевірці тих вузлів і елементів, стан яких не вдалося оцінити з достатньою вірогідністю при оглядах, вимірюваннях і випробуваннях при проведенні ТО, уточнюється необхідність, обсяги і терміни виконання КР.
Усі роботи з профілактичних вимірювань і випробувань повинні проводитися в суху погоду, у світлий час доби, при однаковій (як правило) і не нижче +10 °С температурі. При порівнянні результатів вимірювань при різній температурі варто враховувати залежність отриманих значень від температури.
Перевірка стану, огляд, ремонт і заміна залізобетонних та металевих опор контактної мережі, які використовуються в якості окремо розташованих на обходах ПЛ, а також заземлення всіх типів опор на обходах на тягову рейку, здійснюються по відповідним Технологічним картам книг I і II виданих раніше.
Додатково, до вказівок технологічних карт, керівник робіт при їх закінченні повинен оформити запис у Книзі виконаних робіт (формі ЕУ-83А), а у випадку виявлення і неусунення несправностей – у Книзі оглядів і несправностей (форма ЕУ-83), із зазначенням термінів усунення або включення в чергові плани поточного або капітального ремонту. Про несправності, що можуть викликати перерви в електропостачанні, порушення вимог охорони праці або безпеки руху поїздів, керівник робіт повинен негайно повідомити енергодиспетчеру і далі керуватися його вказівками.
Роботи, які впливають на рух поїздів і проведення маневрової роботи та пов’язані з відключенням контактної мережі або пристроїв СЦБ повинні бути узгоджені: при роботі на станційних коліях – з черговим по станції, на перегоні та головних коліях станції, а також на ділянках обладнаних диспетчерською централізацією – з поїзним диспетчером. Роботи зі зняттям напруги можуть виконуватись як з наданням, так і без надання “вікна“.